pondělí 15. září 2014

Písek

Hezké pondělí milé bloggerky a bloggeři,

mám tu pro vás poslední díl z našeho dovolenkového putování. Musím se přiznat, miluju město Písek! Nevím, jestli  je to  kvůli starému kamennému mostu, hrající zvonkohře na radnici nebo něčemu jinému, ale v Písku je mi prostě fajn. Město, v jehož centru fungují  ještě normální obchody, služby, kde se žije.
Protože počasí vypadalo, že každou chvíli začne pršet, spěchali jsme nejdřív na kamenný most prověřit, co je letošním tématem pískových soch - bylo to mocnářství, tedy Písek za časů císaře pána...Kromě císaře a dvojhlavé orlice, také velocipedisté, starosta Šobr a hostinský Petr Reiner (1819-1884)
Pak už byl čas  na oběd, kde jinde, než v restauraci U Reinerů , kam chodíval i Adolf Heyduk, který si vzal Reinerovu dceru. Budete-li váhat nad jídelním lístkem, koleno to jistí - mí chlapi ho milují. Ale já doporučuji cokoli ze  zvěřiny, tentokrát jsem si dala kance na houbách a jeřabinách.



Po obědě byl čas na trochu kultury, v Prácheňském muzeu probíhá právě výstava koláží Jiřího Koláře, na to se můžu koukat stále

A protože by Jiřímu Kolářovi letos bylo 100 let, další výstava začne koncem září v pražském Muzeu Kampa, tak se tam jistě vypravím.
A ještě před odjezdem domů musí být káva a něco  k tomu ;-), a kde jinde než v Park Café 67 , tady už fotku nemám, ale na zákusek určitě zajděte, pokud budete blízko.
Přeju vám hezký start do nového týdne, vaše Eva, stále ještě v dovolenkových vzpomínkách

 
 

1 komentář:

  1. Miluji Písek, je to podle mě jedno z nejkouzelnějších měst v Čechách.

    OdpovědětVymazat