čtvrtek 16. října 2014

Čtvrtek v Praze

.... dnešek nezačal nijak dobře. Ráno na dálnici hodně pršelo, vypadalo to na ubrečený den, pak jsem uvízli v koloně a přijeli do Prahy se skoro hodinovým zpožděním... ale.. pak už to bylo jen lepší.

Milí bloggeři a bloggerky, občas jedu do Prahy na školení, protože se naše zákony mění často a musím se udržovat v obraze. A když už tam jsem, tak se odpoledne ještě trochu zdržím...
Dnes jsme si se synátorem zašli na oběd do Valentinské ulice

Můžeme doporučit, ale jen pokud vám nebude vadit, že se jí rukama ;-)

V Praze se dnes rozbíhá festival světla Signál, tak jsme šli okouknout jeden projekt, ke kterému máme blízko, je od nás... Je to Crystallation a už dnes se krásně na sluníčku blyštěl, co teprve večer až se setmí !
A pak jsme šli na už asvizovanou výstavu. Ke stému výročí narození Jiřího Koláře je v Muzeu Kampa výstava jeho koláží, muchláží, roláží. V muzeu uvntř se bohužel nesmí fotit, ale před muzeem se fotit mohlo a tam v kavárně seděla paní Meda Mládková! Obrázek jsem udělala jenom zdálky, bývala bych jí ráda řekla, jak moc si vážím, toho, co dělá, ale připadalo mi to v tu chvíli nevhodné. Jen tak si tam seděla a užívala. Minulý týden jsem dočetla knížku o jejím životě, je to úžasná dáma
Na Kampě mám ještě jedno oblíbené místo, je jím Lennonova zeď.Chodila jsem tam často, když ještě studenti hráli hry s policíí, Občas nám ji čistě přetřeli, občas nás tam legitimovali, už je to víc než čtvrt století. John měl narozeniny  tak jsem se tam chtěla podívat. Překvapilo mne, že zeď žije novými tématy, hlavně podporou Hong Kongu. Pro mne milé zjištění

a pak jsme ještě Na Újezdě stihli malou kávu a dýňovo skořicový zákusek
a byl čas jít na autobus, Ale do Prahy mám v úmyslu se tento týden ještě vrátit. Lákají mne videomapingy a další světelné instalace festivalu Signál . A tak čekám na Signál... a chystám se tu o něm podat zprávu.
Mějte se hezky, Vaše uchozená, ale spokojená, Eva

3 komentáře:

  1. Po uplakaném ránu nakonec pěkný zážitkový den:-)))..na festival se doufám dostanu. Byla jsem vloni moc nadšená.Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem zvědavá, jestli se ti Signál líbil tak jako nám. :-)

    OdpovědětVymazat