pondělí 6. října 2014

Už se blíží den,

kdy budeme bez lešení!
Milé bloggerky a bloggeři, po více než dvou měsících vidíme doma z okna něco jiného než plachtu. Překvapilo mne, jak moc nám to vadilo. Asi úplně nejhorší byl začátek stavební akce, kdy jsme měli okna zakrytá deskami a svítili jsme celý den, později nám výhled zakrývala plachta přes lešení, což bylo sice fajn, aby se sousedům tolik neprášilo (a také jsem podezřívala zedníky, že se za ni schovávají) ale pro nás domácí to bylo velké omezení. Byla jsem jak lev v kleci, nebyla jsem schopná sednout k mému milovanému šití. Díky lešení  jsem také  ztratila přístup k vodě na zahradě, takže ani plánované barvení a tisknutí na látky se nekonalo.
Lešení pomalu mizí, a náš dům vykukuje v novém kabátku... Zajímalo by mne, co by na to řekl jeho původní stavitel.

Před a po

Jsem ráda, že je to téměř za námi, teď jen pořádně uklidím a budu to už považovat za úklid předvánoční... Tak se opatrujte, jdu na ta okna!

Od kbelíku Vaše Eva

1 komentář: