pondělí 15. prosince 2014

Adventní

čas zbrkle utíká. Jen se otočím a dva týdny jsou fuč.
Milé bloggerky, milí bloggeři, také vám to tak utíká? Za poslední dva týdny jsem strávila tři dny v Praze, zvládla navštívit zubní  hygienu, konečně pokoupila dárky, začala péci cukroví, uspořádala domácí mejdan pro maminku k narozeninám, absolvovala jsem dva vánoční večírky. Taky jsem trošku přizdobila naše bydlení. Adventní věnec na schodiště mne pořádně poškrábal, než jsem ho uvila, přece jen cesmína pořádně píchá:

Do  předsíně jsem pověsila starší vánoční quiltík a vyšívanou punčošku
Do kuchyně jsem dala oblíbené červené andílky
a taky vánoční hvězdu.
 
Konečně jsem  se taky dostala  k šití, čtverečky to začalo
a polštářkem skončilo.
 
A ještě pár podložek pod horký hrnec místo péefek.


Tento týden mám ještě jeden večírek s kolegyněmi, vánoční koncert Spiritál kvintetu, zubní prevenci a mamograf. V pátek chci jít odpoledne s mužem  na vánoční trhy, pokoukat, poslechnout koledy, ochutnat dobroty. Ještě udělám nějaké nepečené cukroví, přikoupím nějaké dárečky a začnu je snad také balit... Doufám, že do Štědrého dne udělám ještě nějaké fotky a ozvu se tu...
Zdravím vás v klusu
Vaše Eva

1 komentář:

  1. Utíká, utíká ....ale letos si to docela užívám:-). Krásná výzdoba....tak ať všechno vyjde.Eva

    OdpovědětVymazat