neděle 1. února 2015

V Praze

bylo blaze. Hezké nedělní odpoledne, milí bloggeři, milé bloggerky. Jak jsem slíbila, vracím se ještě k úterní cestě do Prahy. Prapůvodním důvodem cesty bylo vyšetření u lékaře. Termín jsem věděla více než půl roku, a tak, když v pondělí začali hlásit velké sněhové srážky, bylo jasné, že cestování nebude nic moc. Navíc v Praze měly probíhat manévry spojené s osvobozením Osvětimi.  Naštěstí předpověď úplně nevyšla, u nás bylo ráno nových 15 centimetrů sněhu, silnice rozsolené, cestou sněžilo hodně, ale Praha naštěstí byla bez bílé přikrývky. Dopoledne jsem vyřídila potřebné a pak hurá do víru velkoměsta
Nejdřív na výstavu - Andy Warhol na Staroměstském náměstí.Máte-li pop-art rádi, můžeme doporučit. Součástí výstavy  je  i  sítotisková  dílna, kde si  můžete  natiskout tričko či tašku. Výstava je až do konce roku 2015, tak možná na  to tričko ještě dojde...
Ikonické plakáty, neodolala jsem a vyfotila jsem se s Marylin a můj muž  s polévkou ;-)
Máte-li pop-art rádi, můžeme doporučit. Součástí výstavy  je  i  sítotisková  dílna, kde si  můžete  natiskout tričko či tašku. Výstava je až do konce roku 2015, tak možná na  to tričko ještě dojde...

Na oběd jsme zašli do vegetariánské restaurace Maitrea Lehká hlava v Týnské uličce. Před nedávnem jsem dostala tip  a opravdu to stojí za vyzkoušení. Myslím, že se tam ještě taky vrátíme.

 Už dlouho jsem chtěla ochutnat pravou makronku a tak jsme na ně zašli do pasáže Lucerna, cukrárna Saint Tropez, milá obsluha, zvláštní zákusky. Makronky nejsou úplně můj šálek kávy, připadají mi hodně sladké, ale jeden kousíček k silnému pressu ... občas...
 Odpolední světlo na Václavském náměstí  bylo nezvykle ostré, jako předzvěst sněžení. Naštěstí na něj nedošlo.
A večer na Jarka Nohavicu, ale to  už  znáte... Den  byl dlouhý, ale (až na ta vyšetření a jejich výsledky) fajn. Jen škoda, že zatím není žádný takový další na  obzoru.
Přeju Vám hezkou neděli a  úspěšný  start do nového  týdne

Vaše Eva

1 komentář:

  1. Přeji hezké odpoledne :-). Mně se líbila výstava moc. Byla jsem z ní tak nadšená, že jsem domů přijela i s katalogem.Eva

    OdpovědětVymazat