neděle 1. března 2015

Banánová bábovka

Hezké nedělní odpoledne, milí bloggeři a milé bloggerky! Dneska Vám jdu nabídnout bábovku. Recept je z Apetitu, ale trošku jsem ho upravila. Pekla jsem ji poprvé minulý týden, včera zas a než jsem ji stihla vyfotit, tak z ní zbyl jen kousek a tak je v troubě právě další, ale ta večer odjede do Prahy...

  • 125 g másla, změklého
  • 220 g krupicového cukru
  • 45 g třtinového cukru
  • 3 vejce
  • 300 g hladké mouky
  • 2 lžičky kypřicího prášku
  • 1 lžička mleté skořice
  • 180 g zakysané smetany
  • 2 menší zralé banány, rozmačkané nahrubo

Máslo, cukr a vejce dobře vyšlehat do pěny a pak přidat další ingredience. Promíchat a péci asi hodinu na 180 stupňů. Původní recept byl s karamelovou polevou, včera jsem dala oříškovo čokoládovou, ale jde to i bez polevy. Já jsem změnila poměr bílého a třtinového cukru, a ještě jsem ho trochu ubrala. A dávám třetinu hladké ječné mouky místo pšeničné.
Tak hezkou neděli a dobrou chuť
Z kuchyně Vaše Eva

5 komentářů:

  1. Super, děkuji za recept.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, jedla jsem jí u kamarádky a chutnala mi.
    Děkuji za recept a zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem ji kdysi taky pekla a byla chutná:-)))Momentálně odpočívám v posteli s virózou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Tak ať je ti brzy dobře, letos jsou ty bacily zvlášť agresivní

      Vymazat