neděle 22. března 2015

Konec zimy

k-o-n-e-č-n-ě! Hezké odpoledne milí bloggeři a milé bloggerky! Jak jsem avizovala, opravdu jsem dva týdny tento blog zanedbávala. Ale stýskalo se mi po vás...
Čechovův Racek ve mně probudil sentiment a melancholii, za minulý měsíc odešlo několik milých lidí. Našemu spolužákovi z Obchodní akademie praskla aorta, kdo by o takové prvenství stál. Už se na srazu nikdy nesejdeme všichni. A 12. března to bylo čtvrt století, co odešel navždy můj tatínek. Je mi strašně líto, že se nedočkal vnuka, minuli se jen o 47 dní. A tak jsem se v těch myšlenkách utápěla... Ještě že mne honí výstavní termíny, takže jsem došila nový přehoz
Hned po pražské výstavě skončí na naší sedačce, ještě mi zbylo i na polštářky.
Ale hlavně, plánovali jsme výlet, ze kterého jsme se včera vrátili. Fotky nemám ještě upravené a tak zatím nabízím jen malou nápovědu

a během příštího týdne se s Vámi podělím o zážitky.
Tak hezký zbytek neděle, Vaše Eva

2 komentáře:

  1. Evi, takovéhle jaro jsme měli my loni... není o co stát!
    Přehoz bude nádherný a těším se na reportáž z výletu.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Bude líp :-)) Jaro je tady !!!! Užij si ho. Eva

    OdpovědětVymazat