úterý 4. srpna 2015

Jablonecká losovačka

... losování je za námi, milí bloggeři a milé bloggerky! Ruka mého muže vytáhla z obálky lísteček. And the winner is....
Eva z blogu E.S.ideas  !!! ;-)
 
Mám z toho radost, protože Eva mne blogováním provází skoro od samého začátku. Obálku s výhrou vypravím do konce týdne.

Děkuju Vám všem za milá slova podpory i blahopřání a slibuju, že budu psát, až se mi od klávesnice bude kouřit! A další give-away určitě také bude...

V tuto chvíli jsou všechny výkazy sestaveny, audity hotovy, zápisy sepsány a já se tedy těším, od zítřka mám konečně dovolenou, žádné velké plány, hlavně odpočinek a dělat si chvíli, co chci.
Má být vedro, tak to bude asi o zahradě.

Opatrujte se, Vaše na dovolenou natěšená Eva

2 komentáře:

  1. Jéééě Evi já jako vítěz ???????? Jupííí :-))) tak to se moc těším na to překvapeni. Ještě jednou moc děkuji.
    Přeji hezké horké dny. My jsme se uklidili do stínu hor:-)) Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, Evičce gratuluji a tebe moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat