neděle 1. listopadu 2015

Happy halloween aneb

"dušičkový svátek" po mém!
Dobrý nedělní  večer, milí bloggeři  a milé bloggerky! Už loni jsem na blogu popisovala naše dušičkování. Je mi  smutno a stýská se mi po těch, co odešli. A to  hřbitovní  šílenství taky není žádná radost. A tak to kombinuju s Halloween, vždyť tady v Čechách  máme v sobě i  keltskou krev. Při vymýšlení dekorací a jídelníčku trochu víc zaměstnám hlavu a  černé myšlenky  snáze zaženu.
Měla  jsem letos větší plány, ale páteční  pracovní  konflikt mi sebral tak trochu vítr z  plachet a tak jsem  místo nových plánovaných  dekorací vytáhla starší a víkend lehce prolenošila. A to ten týden v kalendáři vypadal tak nevinně,  přepůlený sváteční středou....

Tenhle quilt už nějaký ten roček pamatuje.  Je  to výsledek akce zvané "swap". Její kouzlo spočívá v tom, že se švadlenky domluví  na tématu a  pak každá ušije svůj blok tolikrát, kolik je účastnic zapojených do akce. Všechny  bloky se sejdou u organizátorky, která je roztřídí tak, aby každá sada obsahovala všechny  typy bločků a pošle zpět švadlenám. A každá si  to  pak sešije  podle svého. Ten můj je prošitý do pavučiny svítící nití, takže občas u nás v předsíni vyděsí návštěvu.

Strašidlo  ze čtverce  šusťákoviny, polystyrénové koule a kousku tyčky vlaje na zahradě a taky je už letité. Dokonce mívalo nalepený nos, ale  ten  zmizel v  propadlišti času.

Na obývákové okno jsem původně plánovala netopýry, ale nakonec jsem zalovila ve skříni a vytáhla girlandu s dýněmi.

V pátek večer na rozjezd pár toustů s šprotovou a vaječnou pomazánkou - teda měly  to  být mumie.

K sobotní  odpolední  kávě čokoládový hřbitov, ten už je u  nás tradice, letos popáté.

Naše sobotní večeře - pečená máslová dýně, pražená dýňová semínka,  čerstvá   zelenina, klíčky a mozzarella s olivou.

A na neděli  dýňový koláč

Kde bych si ještě ve středu pomyslela, že si  ho dáme venku?
 

A tohle samozřejmě není strašidlo....Ale dobrá duše...
A jak jste prožili víkend  u vás?
Mějte se moc a moc hezky, Vaše Eva

6 komentářů:

  1. Evi, takové úžasné mňamky i výzdoba:-)))
    My byli na výletě na Řípu, dneska na procházce u pštrosů :-) a doma jsem trochu tvořila.
    Měj se hezky a v práci ať se vše urovná. Hezký týden. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jsem zvědavá, co jsi tvořila..... :-)
      Pěkný týden. E

      Vymazat
  2. Evo, krásné fotky, jde vidět, že dušičkový svátek jsi si opravdu užila. měj se krásně i v dalších listopadových dnech, Ivana.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji, nahlídla jsem k tobě, máš pěkný blog. Tak krásný podzim! E

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, páni, přípravu si tedy opravdu nepodcenila - paráda!
    Moc zdravím tebe a hladím dobrou duši!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Vidim ze ses vyradila. D.

    OdpovědětVymazat