neděle 6. prosince 2015

Druhý advent

Krásný nedělní večer přeju, milí bloggeři a milé bloggerky! Jak vám jde adventní rozjímání? Celý týden mi náramně rychle utekl. Ale o víkendu jsem stihla skoro všechno, co jsem chtěla. A konečně máme v chodbě také věnec
 
V sobotu jsem byla v Praze, Bohemia patchwork klub měl pravidelnou schůzku, setkání mi udělalo radost. Nějaké maličkosti jsme přivezla i pro Ježíška i když Palladium po druhé odpoledne byl taky zážitek. A dneska jsme jeli do Liberce. V libereckých opravených lázních, ze kterých se stala galerie, se konala akce Design Days Reichenberg. Trošku mne to tahá za uši, to německé jméno dříve hodně německého města, ale akcička to byla povedená (a zahlédla jsem i Ježíška, že mi tam něco vybral pst ;-)
 



jablonecké zdevastované lázně jste už na mém blogu viděli, tohle jsou ty liberecké, opravené

bývalý bazén je zasklený mléčným sklem a  na jeho ploše celá akce probíhala

dřevěné hodinky mne dostaly

i mého muže



a ještě detail z chodby - původní dlažba, moc se  mi líbí

Příští týden mne čeká kadeřnice a v pátek konference v Praze. O víkendu  máme doma oslavu a taky bych měla začít s cukrovím, jak v tomhle hledat klid fakt nevím.... Vám to jde? Nějaký tip?
 
Opatrujte se, Vaše Eva
 




1 komentář:

  1. Ahoj Evi, přeji krásný adventní nedělní večer. Tu vaši libereckou akci jsem viděla včera v tv. Upřímně jsem ji záviděla.
    O vikendu jsou v Letňanech vánoční trhy a bývají moc pěkné. Eva

    OdpovědětVymazat