neděle 31. ledna 2016

Čepicový

příspěvek je dnes tak trochu z nouze cnost. Hezké nedělní dopoledne, milí bloggeři a milé  bloggerky! Poslední dva týdny jsem na psaní  blogu ani nevzdechla, samozřejmě má to své důvody, ale  protože jsem si na začátku blogování určila některé témata za tabu, tak pst.... Bojuju sama se sebou a taky navrch s nějakou virózou.
Za poslední měsíc jsem já, která věčně chodí s holou hlavou, případně v kapuci, vytvořila několik pokrývek hlavy. Nejdřív je tu vánoční dvojice háčkovaných kulichů. Ten šedý je dívčí a trojúhelník byl speciální přání, zamotal mi  trochu hlavu, ale dala jsem to! Ten druhý má úplně stejný  vzor, jen jiné střídání barev a je k Tomášově nové bundě.

Pamatujete si, jak se dříve nosily liščí límce a čepice? Maminka vyřadila právě jeden takový límec, protože se začal (po třiceti letech) rozpadat. tak  jsem ho rozpárala a ze zbylých kousků ušila dvě bambule. A k té jedné bambuli jsem si s merino příze upletla klasického kulicha s copem ve předu. Ještě jsem ho venku neměla na hlavě, ale jestli se vrátí mrazy, tak na něj asi taky dojde. Merino je měkoučké a spotřebovala jsem jen 6 dkg.
A tady je model, který jsem dopletla několik minut před silvestrovskou půlnocí a dokonce jsem ho už i párkrát provětrala. Je to spíš baret než čepice, jak se to na hlavě uplácá, takový tvar má.
Ještě aktuální pohled do  naší zahrady, zvečera hodně pršelo a  do  rána zase  trošku  nasněžilo.

Přeji vám krásnou neděli a příjemný  únorový  start. V úterý už máme Hromnice! Tak se opatrujte
Vaše Eva s hrnkem horkého čaje

4 komentáře:

  1. Hezky pleteš,brzy se uzdrav :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, parádní kulíškování! ten s liškou je velmi elegantní!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, přeji rychlý návrat zdraví.
    Krásné čepice, obdivuji.
    Já už mám taky nakoupené jehlice.
    Hezký týden. Eva

    OdpovědětVymazat