sobota 20. února 2016

Půst

Dobrý večer milí bloggeři a milé bloggerky! To, že je doba před velikonočními svátky postním obdobím mi připomíná můj diář. Kromě toho, že jsem si dala závazek omezit slané brambůrky po večerech, neplánovala jsem žádné další  zapojení. Minulý týden jsme si však v pátek z Prahy se synem přivezli nějaký urputný bacil, střevní chřipka tomu říkají. A tak po částečném hladovění nastoupil jídelníček suchar-rohlík-piškoty-banán a spooooousta černého čaje. Od středy  jsem fungovala už  zase v  práci, ale  po  odpolednách jsem se mátožila jen na gauči. Tělu zatím nedopřávám, ale dnes jsem dopřála trochu potravy duši, nebo hlavě chcete-li.
V Oblastní galerii Liberec, ve starých lázních, je výstava obrazů Jany Kasalové. Trochu mne mrzí, že jsem ve čtvrtek prošvihla komentovanou prohlídku, moc by mne  zajímalo, jak jednotlivé kousky vznikaly. Obrazy  jsou moderní, na podkladě výkresů a map. Uměla bych si je představit u nás  doma.




ty barevné plochy jsou mapy velkých měst, jsou tam jen názvy ulic, Praha je  ta  modrá vzadu

muchláž, to mne baví, nejvíc v podání Jiřího Koláře

galerie je v bývalých lázních
A když už jsme byli za kulturou, tak ještě v multikinu film Dánská dívka. Má  prý čtyři oskarové nominace, jsem zvědavá, zda nějakou promění. Mám ráda filmy s příběhem  a kostýmy. Úžasné. Nepředstavitelné. Koukatelné. Žádná krev, žádný slaďák, moc doporučuju.
Přeji Vám hezkou neděli a pro dnešek se s Vámi  loučím, Vaše Eva (už po sté)

1 komentář:

  1. Takže půst nedobrovolný.....Film je nádherný.Nadchnul mě.
    Hezký zbytek neděle. Eva

    OdpovědětVymazat