sobota 4. června 2016

Liberecký výlet


Hezký večer, milí bloggeři a milé bloggerky! Moje kamarádky ze sdružení Art Quilt Harbour přijely minulý čtvrtek k nám na sever. Po nákupu korálků a bižuterních komponent jsme se  společně jely podívat do  Liberce. Když jsem před měsícem fotila jezdeckou sochu Jošta v Brně, tak jsem vlastně ani netušila, že Jaroslav Róna má výstavu v libereckých lázních.







 
 
Prohlédly jsme si ty úžasně zrekonstruované prostory a pak jsme se přesunuly jen přes ulici do restaurace Park v bývalém pavilonu Bytex tady. V příjemné prostředí nekuřácké restaurace jsme spřádaly další plány. Část skupiny jede příští týden do Karlsruhe na výstavu Nadelwelt. Poprvé tam bude  k vidění celá naše evolonová kolekce. Já tentokrát nemůžu opustit pracoviště, přece jen máme ještě auditorské období. Na poslední chvíli (ach, jak já to nemám ráda) jsem došila čtvrtý quilt do série. Tentokrát bylo zadání dvou barev doplněno  povinným užitím alespoň devíti písmenek - žádný extra nápad, jen Scrabble... a zítra můžu uklidit v šicárně a tu šedou a zelenou zastrkat...Příští výzva se jmenuje MINIMALISMUS - co já s tím udělám?

Kdyby se vám Róny zachtělo, tak ještě zítra, v neděli 5/6 je k vidění.
Tak hezkou neděli, Vaše "došitá" Eva

1 komentář:

  1. Evi, musim zase jen a jen chválit :-))) Máš pěkné nápady.
    Opět moc povedené. Eva

    OdpovědětVymazat