pátek 12. srpna 2016

Křehká krása

v Jablonci až do neděle! Dobrý den milí bloggeři a milé  bloggerky, můj nicnedělací program stále pokračuje a dneska vás chci nalákat na výlet. V areálu jabloneckého výstaviště  je až do neděle bižuterní veletrh. Můžete nakoupit, můžete navlékat, můžete vidět módní přehlídku, nebo jen tak se pokochat nápaditými kreacemi současných bižuterních tvůrců. V rámci padesátikorunového vstupného je i návštěva muzea, a tam je tolik věcí ke koukání, staré vzorníky, fotografie, ale třeba i poháry určené vítězům Tour de France! Vstupenka platí na celé čtyři  dny výstavy, což je opravdu fajn. Dneska jsme to prohlídli, ale asi se ještě vrátíme...  Je to taková nostalgie. Když jsem byla malá probíhaly tu mezinárodní výstavy bižuterie. Byly ve stejném termínu jako Liberecké výstavní trhy - vzpomínáte? Byly jsme hrozně důležité se sousedkou, že jsme mohly jít samy ( kolik nám mohlo být? tak okolo deseti....)V areálu výstaviště je také malý amfiteátr - doprovodný program je zde . Tenkrát tady zpívaly hvězdy - Helenka, Vašek.... Dnes je výstava menší, anebo se mi to jen zdá, že já  jsem větší?

šaty ze Stardance
Tak kdybyste vyrazili, přeju  Vám šťastnou cestu a ať se vám tu  líbí - Vaše Eva, dnes bižuterní

Žádné komentáře:

Okomentovat