neděle 13. listopadu 2016

Svatý Martin

letos na tom bílém koni opravdu přijel! Hezký dobrý večer, milí bloggeři a milé bloggerky! Svatomartinský víkend utekl jako voda, zatímco Angličané vzpomínají na válečné veterány s vlčími máky v klopě, v Čechách pečeme husy a otvíráme lahve s novým vínem. A u nás doma je to ještě trochu jinak - brali jsme se 11.11.1989. A tento víkend bylo od všeho trošku, jen ta ten Ještěd jsme si nevyjeli, byl stále schovaný v mracích.
 
Husu jsme nepekli (měli jsme ji před dvěmi týdny s hruškami a koňakem), ale upekla jsem svatomartinské rohlíčky, a nové víno jsme si také  otevřeli.
A nově jsem vyzkoušela recept na bábovku, součástí receptu je tmavé pivo a výsledný moučník je velmi vláčný a mazlavý, tak jak to  u  nás doma mají rádi. Tak kdybyste to chtěli zkusit, recept najdete  tady .

Večeřeli jsme v restauraci Saiko v  Liberci, já po thajsku, můj muž po japonsku. A dostala jsem tyhle krásné růže.


Čeká nás krátký pracovní týden, tak ať je příjemný... Vaše Eva

2 komentáře:

  1. Dodatečně vše nejlepší....můj bratr se ženil ve stejný den jako vy. I rok souhlasí:-))))
    I my otevírali svatomartinské a slavili Martina(syn).

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za recept, určitě vyzkouším... :-)

    OdpovědětVymazat