pondělí 24. července 2017

Alternativní? LENFEST a TATRHY

Dobrý den milí blogeři a milé blogerky! První třetina léta mi protekla mezi prsty, ani jsem se nenadála. Každý rok v tuto dobu je to se mnou na draka, dodělávám projekt, který má pevně zadaný konec, bohužel ti, co mi poskytují údaje, žádný pevný termín nectí. A čím později data dostanu, tím méně času na zpracování mám. Takže jsem pracovala i o těch báječných červencových svátcích i o víkendech. Ale i tak se našla chvíle na malé výlety.
V sobotu 9. července se konal v Kamenickém Šenově "LENFEST", odkaz jsem potkala na facebooku  a protože mám len moc ráda, i když se tak strašně mačká, a protože počasí bylo krásné, vyjeli jsme na polodenní výlet. V prostorách  Sklářského muzea v Kamenickém Šenově a na jeho zahradě se sešla milá společnost - švadleny, mýdlařky, textilní výtvarníci, výrobci ručního papíru, košíkáři, keramici. Moc se mi tam líbilo a jestli bude příští rok další ročník, ráda pojedu znovu.
Muzeum sídlí v klasickém dřevěném stavení



šperky z kartonu




Včera jsme nakoukli na akci, která se jmenuje TATRHY a konala se v centru Liberce. Byla jsem nadšená, na malém plácku se sešli lidé všech generací, od malých dětí po seniory. V milém sousedském duchu jste  si mohli dát kávu, zmrzlinu, cider, domácí zákusky, anglické mufiny a spoustu dalších dobrot. Tvůrci nabízeli bižuterii, textil, květiny. Součástí byl i malý blešák, kde sedaly koupit třeba staré černé desky. Když jsem dorazili, tak zrovna zpíval seniorský pěvecký sbor staré známé fláky Suchého-Šlitra a  Osvobozeného divadla, byli super. Říkají si Tylda a Matylda, tady může kouknout .Podle internetu jsou TATRHY putovní městské trhy, kam se nechodí nakupovat, ale užít si den. Tak jestli budou někde okolo vás, určitě je zkuste. U nás v Jablonci by měly být 12. srpna. Tak uvidíme.
Neplecha na plechu

Fronta na výbornou kávu od Jedno kafe a Omam s exotickými jídly

pod žlutou střechou zmrzlinář a vzadu Bistro Široká



Cukrárna Pirát



tihle mladíci prodávali staré bižuterní knoflíky a vzorníky a vedli si jak zkušení makléři
Líbí se mi tyhle malé, nezávislé iniciativy, kde je možné vidět něco zvláštního, nového, jiného, nemasového. Jdu na ně mnohem raději než na velikou show. Jak to máte vy?

Užívejte léto, já dodělám tento týden ten projekt a pak už hurá, volno - Vaše Eva

3 komentáře:

  1. Z fotek přímo sálá atmosféra trhů :) o TAtrhách jsem četla na FB, bohužel jsem byla mimo Liberec, vypadají moc hezky, budu doufat, že se na ně taky někdy podívám :) Pěkný článek, Eloorka

    OdpovědětVymazat
  2. taky bych zašla na něco takového. Kdybys náhodou viděla obdobné u nás v okolí, dej mi prosím vědět. D

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, mám to jako ty :-) masové akce nemusím. Raději nasávám atmosféru na těch menších. Eva

    OdpovědětVymazat