neděle 13. srpna 2017

Levandulové

losování je konečně tady, krásnou neděli, milí bloggeři a milé bloggerky!

K třetímu výročí blogu  jsem vypsala give away, bylo vás sedm, které  jste mi nechaly milý vzkaz u příspěvku. Všem vám děkuju, Vaší přízně si vážím.
A vítězem se stává Ála z blogu Štěstí v mém životě!

Odměnou je levandulové  prostírání, snad se Ti Alenko bude hodit  a protože máš navíc dneska svátek - tak všechno  nejlepší! ... Napiš mi, prosím, adresu na email evajn@centrum.cz, aby pošta mohla balíček doručit.



A vás ostatní třeba potěší recept na broskvovou marmeládu s levandulí:


2 kila broskví
1 kilo cukru
šťáva z jednoho citronu
želírovací přípravek - použila jsem Oetker gel fix 2 balíčky
8 snítek levandule

Broskve krátce povařit a prudce zchladit a oloupat, vypeckovat a nakrájet na menší kousky. Broskve vložíme do  hrnce, přidáme levandulové květy a šťávu  z jednoho citronu. Vaříme až změknou.

Želírovací přípravek smíchat s částí cukru, přidat k vařící směsi a po chvíli dosypat zbývající cukr. Horkou směsí naplnit sklenice, uzavřít a asi deset minut sterilizovat v hrnci.


Krásnou neděli, Vaše levandulová Eva

3 komentáře:

  1. Marmeláda vypadá nádherně. Kdybych zítra padla na trhu na levné broskve, tak ji snad vyzkouším.
    A Ále gratuluji. Nepochybuji, že takové krásné prostírání jí udělá radost.

    OdpovědětVymazat
  2. Jupí, já mám velikou radost Evo, nečekaná výhra mne velmi těší a ještě to čtu dnes, kdy mám svátek, to je dvojnásobná radost :o). Prostírání je krásné, levandule (jak jinak) je má oblíbená bylinka.
    Adresu posílám a ještě jednou děkuji, za výhru, za přání. A recept se mi moc líbí také :o).
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Alence velká gratulace :-)
    A marmeláda s levandulí vypadá moc dobře.

    OdpovědětVymazat