úterý 30. ledna 2018

Po

Dobrý večer milí bloggeři a milé bloggerky! Obrázek, na který jsem narazila během víkendu jsem se rozhodla uchovat pro vzpomínku i tady na mém blogu

Moje nejoblíbenější postavičky a jejich příběh. Prasátko trošku bojácné a trochu vychytralé, medvídek bystrý jen maličko, oslík pesimista. Moje báječná parta. Jako dítě jsem tu knížku měla v knihovničce, můj syn poslouchal cedečka namluvená Markem Ebenem. Znáte?

Takže od teď je na tomto blogu politika zase téma tabu a já si budu rochnit v mé malé zákopové válce potichoučku, partyzánsky. Na Hrad tedy nepůjdu dalších 5 let a některé výrobky firem ze speciálního seznamu nenajdete v naší kuchyni. To mi bude stačit a doufám, ze ostatní rýhy a zákopy se brzy zacelí

Opatrujte se, Vaše doufající Eva
P.S. Kolem šicího stroje už mám binec, barvy vytahuji zatím tmavé

Žádné komentáře:

Okomentovat