sobota 13. ledna 2018

Přehlídka Made in Jablonec 2018

nebo jste snad druhý lednový  čtvrtek čekali na jiný příspěvek, moji milí bloggeři a bloggerky? 

Už se z toho stává tradice, letos byl devátý ročník módní přehlídky Made in Jablonec, kterou pořádá Svaz výrobců skla a bižuterie. Snaha o vrácení věhlasu a lesku jablonecké bižuterii je mi  víc než sympatická. Jakkoli jsou náplní mé práce čísla, tak jsou po celý  můj život spojená se sklem a bižuterií.  Ráda jsem poslouchávala vyprávění o zlatých jabloneckých časech.

Letošní přehlídka měla na plakátech podtitul 100 let inspirace.


 Viděly jsme (naše rodinná ženská výprava ) celkem tři řady modelů, které vznikly ve  spolupráci bižuterních firem, umělecky zaměřených škol a českých módních tvůrců. První byla inspirována třicátými lety, druhá šedesátými a třetí novým tisíciletím. A na úvod ještě kolekci společnosti Precosa s názvem Nereidv barvách hlubin moře, která vznikla ve spolupráci s Jakubem Polankou.
lístky nakonec docela dobré, za chvilku to začne

Na přehlídce se nesmí fotit, tak jsem prolezla internetem a vložím sem pár fotografií akreditovaných fotografů.


moderátorem přehlídky je  Lukáš Váňa, sám se nepředstavil, našla jsem to na internetu. Bohužel trpí  roztleskávačskou mánií, já vím, že kvůli sponzorům se to  dělá, ale tohle je jak fotbalového stadionu. Poznámka o tom, že je placen za delku našeho potlesku byla nevhodná k události


foto Vladimír Labaj
foto Ota Mrákota
foto Ota Mrákota a šaty, které se  mi  líbily asi  nejvíc
foto Ota Mrákota
foto Ota Mrákota
foto Ota Mrákota
foto OtaMrákota
foto Petr Zbranek
foto Lubomír Paldus
foto Lubomír  Paldus
Myslím, že se modely letos povedly.  Budete-li je chtít vidět na vlastní oči, tak docela určitě v  srpnu bude v  Jablonci  zase Skleněná  krása,.
Krásný víkend, zpoza mola Vaše Eva

1 komentář: