pátek 6. dubna 2018

Rok v zahradě

se jmenuje můj letošní soutěžní quilt na 12. Prague Patchwork meeting, jejíž brány se otevírají právě ve chvíli, kdy je publikován tento příspěvek.

Hezké páteční poledne milé bloggerky a milí bloggeři!
Letošní téma soutěže je Roční období. Povinností bylo ztvárnit alespoň dvě období na quiltu velikém 80-95 x 100-120 cm s desetiprocentní tolerancí. Technika libovolná od klasické po art quilt.

Nápad dlouho nepřicházel. Hlavou se mi honily zejména stromy rozdělené na půlky či čtvrtiny, pohledy krajinou.... zavrhovala jsem jednu představu za druhou... a pak.... jak už mnohokrát mne zachránila naše zahrada. A tak jsem vytahala ze svého látkového sysliště spoustu látek a rozdělila je do barevných kategorií jaro-léto-podzim-zima a ušila podklad.

Několikrát jsem ho přerovnala.

první pokus, bohužel rozmazaný a jiný nemám, ale přišlo mi to moc tvrdé, tak jsem ty bloky dala nakoso


A pak vystříhala z látek kytky, které mají vztah k těm obdobím - tulipán, slunečnice, růže... a ještě nějaké herbářovité kytky stáhla z internetu a přenesla na látku. A ušila záhon, který se v čase proměňuje.

Snad si neuříznu ostudu

Zdravím Vás všechny z výstavy , Vaše Eva v tuto chvíli na kurzu a pak už fotící o sto šest


2 komentáře:

  1. Krásné, moc obdivuji tvou zručnost a přeji úspěch na výstavě Evo.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Držím palce, opět nádherný nápad i zpracování.

    OdpovědětVymazat